سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

پیاده سازی نرم افزار مدیریت قراردادهای درگاه، در شرکت سهامی آب منطقه ای البرز

استقرار نرم افزار مدیریت قراردادها در آب منطقه ای البرز

پیاده سازی نرم افزار مدیریت قراردادهای درگاه، در شرکت سهامی آب منطقه ای البرز

نرم افزار جامع مدیریت قراردادهای درگاه، با هدف پایش، مدیریت و کنترل کلیه فعالیت های مربوط به امور معاملات و پیمان، در “شرکت آب منطقه ای استان البرز” پیاده سازی و استقرار یافت.

پشتیبانی یکپارچه ی تمامی مراحل پرونده از زمان برگزاری مناقصه تا مراحل پس از انعقاد قرارداد ،قیمت گذاری و فروش الکترونیکی اسناد و همچنین  قابلیت اتصال به نرم افزار های مالی و اتوماسیون اداری یکی از دلایل انتخاب “سیستم یکپارچه معاملات درگاه” توسط شرکت سهامی آب منطقه ای البرز می باشد.

پوشش تمامی فرایندهای کنترل قرارداد نظیر ارائه پیشرفت فیزیکی و ریالی،ثبت متمم ها و الحاقیه ها، تغییر مقادیر، تعدیل ها و مبالغ مشروط در قرارداد، تاخیرات و تعلیق ها، تحویل و یا فسخ پیمان تنها برخی از ویژگی های این سامانه می باشد.

وجود تقویم کاری، فیلدساز، فرایندساز و گزارش ساز پیشرفته، آرشیو الکترونیک و امکان تولید خودکار انواع مکاتبات اداری  به شکلی آسان، مواردی است که نرم افزار امور قراردادهای درگاه را، از سایر نرم افزار های مشابه در این زمینه متمایز می سازد.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده سایر امکانات و جزئیات بیشتر در  رابطه با نرم افزار مدیریت قراردادها کلیک نمایید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت