سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

پنج رویکرد عالی برای بهبود فرایند خرید و تدارکات در سازمان های بزرگ

انتقال دیجیتال

پنج رویکرد عالی برای بهبود فرایند خرید و تدارکات در سازمان های بزرگ

آیا می دانید سازمان های تدارکات جهانی بیش از هر زمان دیگر روی فرصت های تجاری دیجیتال سرمایه گذاری می کنند؟ انتقال دیجیتال این سازمان های تدارکاتی را قادر کرده است تا به کارآمدی و تاثیرگذاری بیشتر و بازگشت بیشتر سرمایه برسند. ابزارهای فناوری های ابری، موبایلی و سایر ابزارهای دیجیتال به شرکت ها اجازه می‌دهند تا با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی دقیق‌تر، همکاری مؤثرتر با تأمین‌کنندگان داشته باشند و تجربه کلی مشتری بهبود ببخشند و عملکردهای تدارکات را دچار تحول کنند.

۱-تخصیص مجدد منابع و تغییر تمرکز از فعالیت های تاکتیکی به فعالیت های ارزش افزا

هنگامی که سازمان های جهانی تداکارتی بخش زیادی از توجه خود را به به فعالیت های تاکتیکی اختصاص می دهند و توجه کمتری به فعالیت های استراتژیک می کنند با مشکل روبرو خواهند شد. فعالیت های ارزش افزا شامل تحلیل، مدیریت عملکرد و ابداع استراتژی های خرید می باشد.

۲- انتقال دیجیتال

سازمان های جهانی تدارکات، سرمایه گذاری بیشتری روی فرایندهای اتوماسیون خود می کنند. سه مرحله حیاتی برای انتقال دیجیتال شامل ایجاد یک برنامه برای تکنولوژی تدارکات، شروع همکاری با گروه آی تی و ایجاد نوعی نقشه و راهنمای تکنولوژیک است که خروجی های محبوب راهبردی، شاخص های کلیدی عملکرد و رفتارهای مورد نیاز را تعریف کند.

۳- تصمیم گیری تحلیل محور

با صرف ۲۳ درصد هزینه بیشتر برای فناوری ، سازمان های تدارکاتی در سطح جهانی روی میزان بیشتری از سیستم ها و ابزارها را برای فعال کردن قابلیت تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری می کنند. از این داده ها باید عملکردهای بیشتری از گزارش دهی استفاده شود و نیازهای پیچیده تر کسب و کار را حل و فصل کند.

۴- ارائه خدمات مشتری محور

• مشتریان باید نقطه کانونی همه فعالیت‌ها در تدارکات باشند. سازمان‌های تدارکات جهانی ، خدمات و فرآیندها را طراحی می‌کنند و نظر و دیدگاه مشتری را در ذهن دارند.
• این شامل توافقات در سطح خدمات با مشتریان داخلی، استفاده از تیم های پروژه غیر سنتی و مجموعه مهارت ها در ارتباطات و رسانه های دیجیتال و حفظ و تقویت توصیه های مربوط به ” شنیدن صدای مشتری” است.

۵- مهارت آموزی مجدد در عملکرد تدارکات

• سازمان های تدارکات جهانی درصد قابل توجهی از کارکنان کل را برای برنامه ریزی و نقش های استراتژیک استخدام می کنند. با این حال، سازمان هایی که عملکرد کمتری دارند، تمرکز بیشتری بر عملیات و مدیریت انطباق دارند.
• این سازمان‌ها با تمرکز بر ایجاد مهارت‌های تدارکاتی، روی توسعه استعدادها سرمایه‌گذاری می‌کنند. هوش تجاری کارکنان تدارکات و مهارت های تحلیلی آنها را افزایش می‌دهند.

انتقال دیجیتال یکی از مهمترین فاکتورها برای سازمان و بخش های خرید و تدارکات در رقابت با دیگر شرکت ها و بازگشت سرمایه است. با انتقال دیجیتال می توانید تمامی فرایندهای خرید و تدارکات خود را بصورت آنلاین، انجام دهید. شفافیت خرید و فروش و معاملات تجاری را به حداکثر برسانید. در صرف وقت صرفه جویی کنید. روابط حرفه ای با تامین کنندگان ایجاد کنید.

نرم افزار خرید و تدارکات اندیشه پرداز همه این کارها را برای شما انجام می دهد. با نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات اندیشه پرداز، تمامی فعالیت های خرید و تدارکات را تعریف کرده و براساس آن پیش بروید. هر نوع درخواست مناقصه، مزایده، استعلام و …. بصورت آنلاین برگزار کنید. پیش پرداخت ها و خریدهای جزئی و عمده را مدیریت کنید. استعلام بابت شروع فرایند خرید را ثبت کنید و بسیاری امکانات دیگر.

برای دریافت دموی رایگان حضوری و آنلاین نرم افزار امور خرید و تدارکات اندیشه پرداز، کافیست فرم درخواست دمو را پر کنید تا کارشناسان اندیشه پرداز در اسرع وقت برای هماهنگی جلسه دمو با شما تماس بگیرند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت