سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

برگزاری جلسات آموزشی نرم افزار مدیریت قرارداد درگاه در شرکت خدمات کشتیرانی و دریایی قشم

برگزاری جلسات آموزشی نرم افزار مدیریت قرارداد درگاه در شرکت خدمات کشتیرانی و دریایی قشم

جلسات آموزشی معرفی و آشنایی نرم افزار مدیریت امور قراردادها، در شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی قشم به صورت کارگاه عملی و آموزش کلی سامانه برای کارمندان این شرکت برگزار شد. این جلسات که روی هم رفته بیش از ۱۵ ساعت طول کشید، در این جلسات کارمندان کشتیرانی قشم با بخش های مختلف سامانه آشنا شدند و سوالات خود را در این مورد مطرح کردند. جلسات آموزشی اندیشه پرداز بخشی از خدمات پس از فروش هستند که نمونه ای از فرایندهای سازمان را با ترسیم مسیر درست، تحلیل و طراحی می کنند و با مشارکت تیم فنی شرکت مورد نظر آن را پیاده سازی می کنند. این جلسات به آموزش کلی سامانه و راهبری سیستم اختصاص داده شد. آموزش تیم خدمات پس از فروش اندیشه پرداز شامل جلسات راهبری، جلسات آموزش کلی سیستم برگزار شد.

نگاهی به شرکت خدمات کشتیرانی و دریایی قشم

شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی قشم در سال ۱۳۶۵ به هدف تامین و تهیه نیازهای سازمان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تاسیس گردید. تدارک سوخت و ارائه خدمات برای بنادر شمالی و جنوبی ایران با استفاده از توامندنی های داخلی از اهداف اصلی این شرکت است. در سال ۱۳۸۵ این شرکت مخازن زمینی با ظرفیت ۵۲ هزار متر مکعب را احداث کرد و آغاز به خرید شناورهای جدید عملیات سوخت رسانی نمود. این شناورها برای سوخت رسانی به کشتی ها در سطح آب های بین المللی استفاده می شود.

شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی قشم با سی و پنج سال تجربه در زمینه بانکرینگ و بهره مندی از کارکنانی باتجربه و داشتن زیر ساخت های مناسب به عنوان یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه عملیات سوخت رسانی و حمل فرآورده های نفتی، تامین آب آشامیدنی، ملزومات سفری، خدمات تعمیر در سفر، تعیمرات دستگاه های رادیویی و سایر خدمات جانبی، همواره یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات دریایی در آب های داخلی و خارجی محسوب می شود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت