سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

بهره برداری از راهکار یکپارچه درگاه در نیروگاه اتمی بوشهر

راهکار یکپارچه درگاه انتخاب نیروگاه اتمی بوشهر

بهره برداری از راهکار یکپارچه درگاه در نیروگاه اتمی بوشهر

نیروگاه اتمی بوشهر” به منظور پایش تمامی فرایندهای مربوط به حوزه ی امور برگزاری مناقصات و معاملات، مدیریت پیمان و قراردادها و هم چنین رسیدگی و کنترل دعاوی حقوقی و مستندسازی تمام اوراق قضایی، سامانه یکپارچه درگاه را انتخاب و عملیاتی نموده است.

نیروگاه اتمی بوشهر در یک نگاه:

به‌منظور اجرایی‌نمودن اهداف بلندمدت كشور در استفاده از انرژي هسته‌اي در تأمین برق و انباشت تجربه‌های مربوط به بهره‌برداري ايمن، مطمئن و اقتصادي از نيروگاه‌هاي اتمي، شركت بهره‌برداري نيروگاه اتمي بوشهر در سال 1386 تأسيس شد. شرکت بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر زیرمجموعه شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران است.

با توجه به حجم بالای معاملات، دشواری و پیچیدگی های فرایندهای مرتبط با برگزاری مناقصات و ثبت قراردادها، کارشناسان نیروگاه اتمی بوشهر مجاب به پیدا کردن راهکاری مناسب، جهت ثبت، بایگانی، جستجو و تجزیه و تحلیل هرچه آسان تر اطلاعات،بالا بردن امنیت،پایین بردن هزینه و زمان و همچنین کاهش اشتباهات ناشی از تنظیم دستی قرارداد شدند.

استقرار تمام بخش های سامانه درگاه «نرم افزار مدیریت برگزاری مناقصات ، نرم افزار مدیریت قراردادها ، نرم افزار مدیریت تامین کنندگان و کنترل عملکرد پیمانکاران ، نرم افزار دعاوی حقوقی» در نیروگاه اتمی بوشهر، پشتیبانی یکپارچه تمامی مراحل پرونده از زمان برگزاری مناقصه تا مراحل پس از انعقاد قرارداد را به صورت هرچه مطلوب تر ممکن می سازد.

امکان برگزاری هرچه آسان تر فرایندهای معاملاتی، قیمت گذاری و فروش الکترونیکی اسناد، اتصال به نرم افزار های مالی واتوماسیون اداری تنها یکی از دلایل نیروگاه اتمی بوشهر برای انتخاب سامانه درگاه می باشد.

امتیاز دهید
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت