سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

پیاده سازی نرم افزار مدیریت معاملات و قراردادهای درگاه در شرکت آب منطقه ای اردبیل

اندیشه پرداز آب منطقه ای اردبیل

پیاده سازی نرم افزار مدیریت معاملات و قراردادهای درگاه در شرکت آب منطقه ای اردبیل

شرکت آب منطقه ای اردبیل در نظر دارد تا با نصب و استقرار نرم افزار مدیریت معاملات درگاه، تمامی فرآیند های مربوط به حوزه امور پیمان و قراردادها را خودکار کند و مدیریت فرایندهای معاملاتی از قبیل مناقصه، مزایده، استعلام، واگذاری و …. از طریق راهکار یکپارچه درگاه برای کاربران فراهم نماید.

آب منطقه ای اردبیل در یک نگاه:

در سال ۱۳۴۲ با تاسیس وزارت آب و برق، بنگاه های آبیاری زیر نظر وزاتخانه آب و برق قرار گرفت و در سال ۱۳۵۳ با تصویب قانون جدید، نام وزارت آب و برق به وزارت نیرو تغییر یافت . در سال ۱۳۵۴ شرکت آب و فاضلاب شهری زیر نظر شرکت های آب منطقه ای تشکیل شد و از آن زمان آب مشروب اردبیل نیز زیر نظر شرکت آب قرار گرفت. در سال ۱۳۶۱ قانون توزیع عادلانه در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و از سال ۱۳۶۸ به صورت امور آب اداره شد. با ایجاد شرکت های آب و فاضلاب استانی، امورات مرتبط با آب مشروب شهری از امور آب جدا شد. در همان سال اردبیل به استان تبدیل شد و امور آب اردبیل با تشکیلات اداره کل، به فعالیت خود ادامه داد و در سال ۱۳۸۵ با تفکیک اداره کل آب استان اردبیل از شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی جدا شد و به فعالیت های خود به عنوان آب منطقه ای اردبیل ادامه داد.

نرم افزار مدیریت معاملات درگاه دارای پرتال مختص تامین کنندگان است. از طریق این پرتال آب منطقه ای اردبیل می تواند درخواست های مناقصه، مزایده و …. را به اطلاع تامین کنندگان و پیمانکاران برساند و پیمانکاران به صورت آنلاین در چرخه کامل ثبت نام، ارزیابی، ارسال مدارک، بازگشایی پاکات مناقصه، اعلام برندگان و … شرکت کنند.

علاوه بر برگزاری مناقصات و معاملات به صورت تماما آنلاین، امکان تشکیل بانک اطلاعاتی از تامین کنندگان و پیمانکاران در نرم افزار مدیریت قراردادها وجود دارد. امکان ثبت و بایگانی و کنترل کلیه امور مربوط به قرارداد نظیر صورت وضعیت، تاخیر و تعلیق و …. در سیستم وجود دارد.

از دیگر امکانات نرم افزار مدیریت معاملات درگاه امکان فروش الکترونیکی اسناد مناقصه، فیلدساز، فرآیند ساز، گزارش گیری پیشرفته، ثبت و مدیریت کمیسیون ها، تولید خودکار مکاتبات و مستندات، تقویم کاری هوشمند و … است.

سامانه درگاه با استفاده از زیر ساخت وب سرویس، امکان اتصال به انواع سامانه های مرتبط از جمله سیستم های مالی، اتوماسیون مکاتبات، سامانه های کنترل پروژه و سایر سیستم های پر کاربرد نظیر پست الکترونیک و پیامک و فکس را دارا می باشد.

برای مشاهده تمامی ویژگی ها و امکانات نرم افزار مدیریت معاملات درگاه روی لینک “معرفی سامانه درگاه” کلیک کنید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت