سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

شرح موفقیت استقرار سامانه درگاه در شرکت عمران آذرستان

شرح موفقیت عمران آذرستان

شرح موفقیت استقرار سامانه درگاه در شرکت عمران آذرستان

استقرار نرم افزار مدیریت معاملات و قراردادهای درگاه در مرداد ماه سال ۱۳۹۹ در شرکت عمران آذرستان آغاز شد. هم اکنون بعد از گذشت حدود دو سال از نصب و پیاده سازی این نرم افزار، تمامی مناقصات، مزایدات و قراردادهای شرکت عمران آذرستان توسط نرم افزار مدیریت معاملات و مناقصات درگاه انجام می شود.

شرکت عمران آذرستان یک نگاه:

شرکت عمران آذرستان در سال ۱۳۶۷ تاسیس شد. در سال ۱۳۸۱ این شرکت موفق به دستیابی به رتبه ۸ ابنیه شد. شرکت عمران آذرستان در سال ۱۳۸۲ به ساخت پروژه های صنعتی ورود کرد و کار خود را با پروژه های کک سازی کرمان بخش غیر صنعتی، کک سازی زرند کرمان بخش صنعتی و کک سازی طرح توازن ذوب آهن اصفهان آغاز کرد. دستیابی به پایه یک رشته تاسیسات و تجهیزات در سال ۱۳۶۸ اتفاق افتاد.
آغاز ورود به ساخت پروژه های نیروگاهی شرکت عمران آذرستان سال ۱۳۹۰ بود. با واردات ماشین آلات تحکیم بسته در سال ۱۳۹۵ شرکت عمران آذرستان کلید خورد. این شرکت در سال ۱۳۹۶ با افزایش سرمایه به بیش از ۵۰۰ میلیارد به پروژه های بلند مرتبه ورود کرد. ساخت برج های اداری سامان فراز هم در همان سال توسط شرکت عمران آذرستان انجام شد.

شرکت عمران آذرستان در سال ۱۳۹۸ موفق به دریافت نشان تعالی HSE شد و در سال 1400 سرمایه خود را به مبلغ بیش از 4000 میلیارد ریال افزایش داد.
از فعالیت های عمده شرکت عمران آذرستان می توان به اجرا مربوط به پروژه های ساختمانی، راهسازی، سد سازی، صنعت آب و فاضلاب، پل سازی، محوطه سازی، تونل، تاسیسات و سازه های دریایی، پایدارسازی گود و تحکیم بستر، خاک برداری، باطله برداری معادن، خطوط انتقال، خطوط لوله نفت و گاز و … اشاره کرد.

شرح مختصری از پیاده سازی نرم افزار مدیریت معاملات درگاه در شرکت عمران آذرستان:

اجرای قراردادهای مناقصه، مزایده، پیمانکاری متعدد در شرکت عمران آذرستان و استفاده از فرایندهای دستی و دردسرهای ناشی از کاغذ بازی در مدیریت این قراردادها، مسئولین امر شرکت عمران آذرستان را بر آن داشت تا به دنبال راهکاری جامع برای مدیریت انواع قراردادها در یک سیستم یکپارچه و جامع باشند.

پس از بررسی گزینه های موجود و دقت در امکانات و قابلیت های نرم افزاری آنها، مدیران شرکت عمران آذرستان بعد از برگزاری یک جلسه دموی رایگان، نرم افزار مدیریت امور قراردادهای درگاه را برای مدیریت معاملات و قراردادهای خود انتخاب کردند. ویژگی هایی از قبیل امکان تشکیل وندور لیست، پوشش صفر تا صد مراحل برگزاری قرارداد، دو زبانه بودن، امکان ثبت و کنترل صورت وضعیتها، حذف کاغذ بازی و شفافیت هر چه بیشتر اطلاعات، هماهنگی بهینه اعضای تیم و …. از مزیت های رقابتی بودند که سامانه مدیریت امور معاملات درگاه را به راه حلی جامع و مناسب تبدیل کردند.

برخی از مزیتهای رقابتی نرم افزار مدیریت معاملات درگاه:

  • امکان مدیریت تامین کنندگان و تشکیل وندور لیست
  • دارای ساختار چند هولدینگی
  • دوزبانه بودن و امکان معامله با شرکای خارج
  • امکان ارائه قیمت براساس مبلغ ارزی
۵/۵ - (۱ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت